Ekomarket

Гаряча лінія:0-800-50-20-55

Подяка щодня Нова програма лояльностi

Офіційні правила участі в програмі лояльності «Подяка щодня» (надалі – Правила)
Програма (програма лояльності «Подяка щодня») – комплекс взаємовідносин, у результаті яких учасник Програми (надалі – Учасник Програми) має право користуватися всіма правами Програми на відповідних умовах, встановлених цими Правилами.
Учасник Програми – фізична особа, суб’єкт персональних даних, яка отримала та активувала картку та бере участь у Програмі відповідно до встановлених Правил.
Бонусна картка та/або Основна картка – пластикова картка, що ідентифікує Учасника Програми та надає йому можливість на визначених умовах користуватися всіма правами Програми (надалі також – Картка).
Картка-брелок – картка у формі брелока, що використовується для накопичення бонусів на рахунку Учасника Програми.
Картка «ЕКО Максимум» - емітована ПАТ «АЛЬФА БАНК» в рамках Програми, міжнародна платіжна картка MasterCard, з нанесеним логотипом «ЕКО МАРКЕТ» та «АЛЬФА БАНК», що ідентифікує Учасника Програми та надає йому можливість не лише на визначених умовах користуватися всіма правами Програми, а й по дебетно-кредитній схемі здійснювати за допомогою цієї картки розрахункові операції (надалі також – картка). Використання картки «ЕКО Максимум» визначаеться правилами Програми, нормами чинного законодавства України, нормами міжнародних платіжних систем та умовами договору про банківське обслуговування.
Торгова точка – мережа магазинів «ЕКО МАРКЕТ», в якій Учасник Програми має можливість накопичувати та/або використовувати бонуси (надалі – Торгова точка).
Бонуси – облікова одиниця, яка нараховується на рахунок Учасника Програми відповідно до схем нарахування бонусів (при виконанні Учасником Програми умов, встановлених організатором), які списуються при їх використанні у порядку, встановленому цими Правилами.
Спеціальні пропозиції – заохочення, економії та/або інші рекламні заходи, якими можуть скористатись лише Учасники Програми відповідно до умов та правил Програми.
Рахунок Учасника – сукупність даних у інформаційній системі Програми, що містить дані про нарахування та списання бонусів.
Анкета – формуляр, при заповненні і підписанні якого фізична особа дає свою згоду на участь в Програмі згідно з визначеними Правилами, а також згоду на використання її персональних даних та іншої інформації, що може бути надана та використана в рамках Програми. Анкету можна заповнити у такий спосіб: заповнивши формуляр, наданий організатором або від його імені (паперову анкету), та залишивши заповнену Анкету у спеціальному ящику для збору анкет у Торговій точці; надати необхідні дані, зателефонувавши на Гарячу лінію Програми або заповнивши відповідну форму на сайті Програми.
Видача Картки означає, що Основна картка з трьома картками-брелоками видана Учаснику Програми, але Учасник Програми ще не заповнив Анкету. Можливе тільки накопичення бонусів, що розпочинається не раніше ніж через добу після видачі Основної картки.
Активація Картки означає, що Учасник Програми заповнив Анкету відповідно до цих Правил та його дані зареєстровані. З моменту активації Картки стає можливим не лише накопичення, а і використання бонусів.
Сайт Програми – інтернет-сайт за адресою www.podyaka.eko.com.ua, за допомогою якого здійснюється інформаційна підтримка Учасників Програми та надаються додаткові сервіси у рамках Програми.
Гаряча лінія – телефонний номер 0-800-50-20-55. Всі дзвінки за вказаним номером зі стаціонарних телефонів у межах України є безкоштовними, дзвінки з мобільних телефонів оплачуються згідно з тарифами оператора зв’язку.
З питань отримання платіжної картки «ЕКО Максимум» звертатися на гарячу лінію ПАТ «АЛЬФА БАНК» за телефоном 0-800-50-20-50.
Інформаційний центр Програми – основні засоби інформаційної підтримки Учасників Програми, а саме: сайт Програми та телефон Гарячої лінії.

1. Загальні положення

1.1. Організатором Програми є товариство з обмеженою відповідальністю «ЕКО», що знаходиться за адресою: 03039, Київ, пр-т Науки, 8 (далі – Організатор) з залученням в частині емітуванння, обслуговування та наданння інших банківських послуг по картці «ЕКО Максимум» ПАТ «АЛЬФА БАНК» (надалі також – Банк).
1.2. Програма є довгостроковою та проводиться на всій території України.

2. Участь у Програмі

2.1. Учасниками Програми можуть бути покупці – фізичні особи, які досягли віку 18 років, яким було видано Бонусну картку та які здійснили активацію Картки відповідно до цих Правил.
2.2. Для активації Картки необхідно заповнити обов’язкові поля Анкети (щонайменше, надати мінімально необхідні дані для активації Картки).
2.3. При вступі до Програми кожен Учасник Програми отримує пакет, що містить одну Бонусну картку (Основну картку) та картки-брелоки. Пакет Учасника можна отримати в Торгових точках на умовах, визначених у п. 3 цих Правил.
2.4. Про умови Програми можна дізнатися в Торгових точках у «Куточку покупця», на сайті Програми або за телефоном Гарячої лінії.
2.5. Бонусна картка/картка «ЕКО Максимум» служить ідентифікатором покупця - Учасника Програми.
2.6. Бонусна картка та картки-брелоки обслуговуються (можуть бути використані) тільки в Торгових точках, що беруть участь у Програмі.
2.7. Бонусна картка та картки-брелоки не можуть бути використані в якості банківської, кредитної, платіжної карток чи для здійснення будь-яких інших операцій, які не передбачені умовами Програми.
2.8. Датою початку участі в Програмі є дата активації Картки.
2.9. Бонусна картка та картки-брелоки діють протягом всього терміну дії Програми.
2.10. Для блокування Бонусної картки у випадку її втрати чи пошкодження Учаснику Програми необхідно звернутися за телефоном Гарячої лінії.
2.11. Бонусна картка може бути заблокована тільки у випадку, коли дані заявника, який звернувся для блокування Картки, збігаються з даними, вказаними Учасником Програми, якому належить така Бонусна картка, в Анкеті, яка зареєстрована в інформаційній системі Програми.
2.12. При відновленні Бонусної картки Учаснику Програми видається нова Бонусна картка на умовах, визначених цими Правилами, на якій збережено стан рахунку на момент блокування втраченої Бонусної картки. Організатор Програми не несе відповідальності за всі операції, що проводилися на рахунку до блокування Бонусної картки.

3. Вступ до Програми та отримання Картки

3.1. Отримати Бонусну картку можна наступним чином:
3.1.1. Учасник Програми може отримати Основну картку та 3 картки-брелоки за 1 копійку (включаючи ПДВ), здійснивши в Торговій точці покупку на 100 грн та більше (одним чеком).
3.1.2. Придбати в Торговій точці Бонусну картку та 3 картки-брелоки за 10 грн (включаючи ПДВ).
3.1.3. Отримати Бонусну картку та 3 картки-брелоки за 1 копійку (включаючи ПДВ), обмінявши її до 30.08.2014 р. включно на дисконтну картку «ЕКО МАРКЕТ». У такому випадку дисконтна картка «ЕКО МАРКЕТ» вилучається та стає недійсною.

4. Права та обов'язки Організатора Програми

4.1. Бонусна картка та картки-брелоки є власністю Організатора Програми.
4.2. Організатор має право зупинити Програму, скасувати (закрити) чи змінити умови Програми. У випадку закриття Програми всі бонуси, набрані Учасником Програми, можуть бути використані протягом 30 днів після повідомлення про закриття Програми.
4.3. Організатор має право відмовити у видачі Основної та/або картки-брелока, вилучити чи припинити їх дію за наступних обставин:
a) використання чи спроби використання карток у спосіб, який не відповідає умовам та Правилам Програми;
б) у випадках зловживання з боку Учасника Програми щодо його участі у Програмі;
в) якщо Учасник Програми надав неповну чи недостовірну інформацію, яка необхідна для участі в Програмі.
Рішення в такому разі приймається Організатором самостійно.
4.4. Організатор не несе відповідальності за будь-які втрати чи збитки, які виникають у результаті дій сторонніх осіб. Відповідальність за збереження Бонусної картки та за її несанкціоноване використання сторонніми особами самостійно несе Учасник Програми, який має відповідну Картку. Організатор не несе відповідальності за несанкціоноване використання Картки.
4.5. Організатор періодично інформує Учасника Програми про його можливості та бонуси, проте не несе відповідальності за недоставку такого повідомлення, якщо це сталося внаслідок незалежних від Організатора обставин.

5. Права та обов’язки Учасника Програми

5.1. Заповнюючи анкету та ставлячи свій підпис, Учасник Програми підтверджує, що йому виповнилося 18 років, дає згоду на обробку наданих ним персональних даних, включення його персональних даних до бази даних Учасників Програми, володільцем якої є Організатор, а також погоджується з усіма правилами Програми.
5.2. Учасник Програми повинен заповнити всі обов’язкові поля Анкети, лише за цієї умови він може використовувати накопичені бонуси згідно з умовами Програми.
5.3. Учасник Програми бере на себе відповідальність за достовірність персональних даних, що були надані ним Організатору.
5.4. Учасник Програми має право блокувати свою Бонусну картку.
5.5. У разі втрати Бонусної картки Учасник має право на умовах, визначених у цих Правилах, отримати нову Картку і перенести на неї кількість накопичених ним бонусів. При цьому переноситься лише та кількість бонусів, що була на рахунку Учасника Програми на момент блокування Картки. Організатор Програми не несе відповідальності за всі операції, що проводилися на рахунку до блокування Бонусної картки.
5.6. Учасник Програми має право в будь-який момент відмовитися від участі у Програмі.
5.7. Учасник Програми зобов’язаний своєчасно інформувати Організатора про зміну адреси, телефону та інших даних.

6. Анкета та персональні дані Учасника Програми

6.1. Заповнюючи Анкету, Учасник Програми надає особисту інформацію (персональні дані) для реєстрації в інформаційній системі Програми. Належним чином заповнена Анкета є обов’язковою умовою повноправної участі у Програмі.
6.2. Заповнена Анкета та підпис Учасника Програми підтверджують його бажання взяти участь у Програмі і свідчать про його обізнаність та згоду з усіма умовами та Правилами Програми.
6.3. Учасник Програми може змінити/доповнити дані Анкети через надані Організатором канали комунікації.
6.4. Організатор зобов’язується належним чином збирати, зберігати та обробляти персональні дані Учасників Програми, використовувати їх у рамках Програми.
6.5. Учасник Програми надає Організатору право повідомляти йому будь-яку інформацію комерційного та/або інформаційного характеру про Програму поштою, електронною поштою, телефоном та/або SMS.
6.6. Учасник Програми може в будь-який момент відмовитись отримувати інформацію за вищевказаними комунікаційними каналами, повідомивши про це Організатора за телефоном Гарячої лінії.
6.7. Дані Учасника Програми, що вказані в Анкеті, є конфіденційними. Доступ до даних, указаних в Анкеті, мають відповідальні особи Організатора/Банку і сам Учасник Програми. 6.8. Мінімальний набір даних, які необхідно заповнити в Анкеті для її активації (обов’язкові для заповнення поля): номер Картки, ПІБ, стать, дата народження, номер мобільного телефону.
6.9. Якщо в Анкеті не заповнені обов’язкові поля, анкета вважається невалідною і Бонусна картка не активується.
6.10. Кожен Учасник Програми може зареєструвати на своє ім'я лише одну Бонусну картку.
6.11. На один номер мобільного телефону може бути зареєстрована лише одна Бонусна картка.
6.12. На одну адресу електронної пошти може бути зареєстрована тільки одна Бонусна картка.
6.13. У разі заповнення Анкети шляхом заповнення формуляра, наданого Організатором або від його імені (паперової анкети), активація Картки, якщо її заповнено належним чином, відбувається протягом
2 тижнів після дати залишення заповненої Анкети у спеціальному ящику для збору анкет у Торговій точці.
6.14. У разі заповнення Анкети на сайті Програми або на Гарячій лінії Програми активація Картки відбувається протягом 2 робочих днів після дати такого заповнення.
6.15. Інформацію про активацію Картки Учасник Програми може отримати, зателефонувавши на Гарячу лінію, зайшовши на сайт Програми та/або у Торговій точці.
6.16. Учасник Програми може змінювати свої анкетні дані в Програмі: в своєму профілі (на персональній сторінці) на сайті Програми або за телефоном Гарячої лінії.
6.17. Якщо Учасник Програми змінює номер мобільного телефону, який був зазначений при заповненні Анкети, то він повинен пройти процедуру його верифікації. Для цього на новий номер телефону йому буде вислано SMS-повідомлення з перевірочним кодом. Цей код Учасник Програми повинен буде ввести в своєму профілі на сайті або повідомити оператору Гарячої лінії. Тільки після цієї процедури номер телефону в профілі буде оновлено.
6.18. Вказавши в Анкеті повну поштову адресу, Учасник Програми отримає 25 додаткових бонусів.
6.19. Вказавши в Анкеті та підтвердивши свій email, Учасник Програми отримає 25 додаткових бонусів.
6.20. Вказавши в Анкеті додаткову інформацію про себе та свою сім’ю, Учасник Програми отримає 50 додаткових бонусів.
6.21. Заповнивши Анкету онлайн (на сайті Програми), Учасник Програми отримує 100 додаткових бонусів.
6.22. Заповнюючи Анкету, Учасник Програми надає згоду Організатору/Банку на обробку персональних даних, які вказані в Анкеті, з метою персоніфікації особи як Учасника Програми, у т. ч. для участі в заходах рекламного характеру, що проводяться в рамках Програми, а також згоду на передачу (поширення) його персональних даних третім особам (без додаткового повідомлення про таку передачу) та підтверджує, що він ознайомлений з правами суб’єкта персональних даних, передбаченими ст. 8 ЗУ «Про захист персональних даних» та чинним законодавством України.

7. Нарахування бонусів

7.1. Для нарахування бонусів при здійсненні покупки в Торговій точці Учасник Програми повинен пред’явити Бонусну картку/картку «ЕКО Максимум» або картку-брелок кожного разу до закриття транзакції на касі. Нараховані за покупки бонуси (як за Основною, так і за картками-брелоками) реєструються і підсумовуються на рахунку Учасника Програми.
7.2. При кожній покупці з Бонусною карткою, карткою «ЕКО Максимум» або карткою-брелоком на рахунку Учасника накопичуються бонуси.
7.3. Накопичувати бонуси Учасник Програми може вже наступного дня після отримання Бонусної картки.
7.4. 1 бонус = 1 копійці.
7.5. Бонуси на Основну картку нараховуються в усіх Торгових точках, що беруть участь у Програмі.
7.6. Бонуси нараховуються на суму грошових коштів, фактично сплачених за чеком. На суму, сплачену бонусами, бонуси не нараховуються.
7.7. Бонуси нараховуються за покупку будь-яких товарів у розмірі 2% від суми чека.
7.8. Бонуси нараховуються на округлену суму, копійки не враховуються.
7.9. Організатор додатково нараховує на Бонусну картку Учасника Програми по 1 бонусу щодня, протягом 30 днів від дати здійснення Учасником останньої покупки в Торговій точці.
7.10. Нарахування бонусів відбувається при розрахунку за покупку готівковими коштами чи банківськими картками.
7.11. Бонуси нараховуються згідно з визначеними Програмою Правилами. Інформація про схеми нарахування розміщується в Торгових точках, а також надається через інші канали комунікацій.
7.12. Під час рекламних кампаній, спеціальних акцій та пропозицій у межах Програми на рахунок Учасника Програми можуть нараховуватися додаткові бонуси.
7.13. У випадках, передбачених законодавством, Учасник Програми має право повернути товар, придбаний з використанням бонусів.
При поверненні товару, який був придбаний з використанням бонусів, сума використаних бонусів повертається на рахунок Учасника Програми.
У разі повернення товару по фіскальному чеку, за яким було проведено нарахування бонусів, представник Організатора:
а) списує нараховані бонуси з рахунку Учасника Програми;
б) повертає Учаснику Програми грошові кошти, сплачені ним при покупці товару, що повертається, в розмірі, визначеному у фіскальному чеку.
7.14. При здійсненні покупки Учасник Програми перевіряє правильність нарахування бонусів. Для вирішення спірних питань Учасник Програми повинен звернутись до Організатора (його представника) та пред’явити чек. Організатор залишає за собою право дати відповідь на звернення учасника протягом 30 днів.
7.15. Дата останніх змін на рахунку Учасника Програми, кількість нарахованих бонусів за чек (в перерахунку на гривні), кількість використаних бонусів за чек (в перерахунку на гривні), новий баланс рахунку Учасника Програми (в перерахунку на гривні), а також загальна сума накопичених бонусів на рахунку (в перерахунку на гривні) будуть надруковані на фіскальному чеку. Також про стан рахунку Учасник Програми може дізнатися за телефоном Гарячої лінії Програми та на персональній сторінці на сайті Програми.
7.16. Бонуси не можна передавати, продавати чи в будь-який спосіб відчужувати.

8. Використання бонусів

8.1. Використання бонусів можливе лише за умови пред’явлення активованої Бонусної картки.
8.2. Бонуси не можуть бути використані при покупці окремих видів товарів, якщо сума Бонусів змінює вартість товару до меншого за мінімальний розмір, встановлений відповідними нормативно-правовими актами України.
8.3. Бонуси можуть бути використані, при розрахунку за придбані товари, у будь-який момент за умови їх достатньої кількості на рахунку. Відповідну кількість бонусів буде списано з рахунку Учасника Програми. Доплата готівкою приймається.
8.4. Накопичені бонуси не можуть бути видані Учаснику Програми готівковими коштами.
8.5. Якщо Учасник Програми не використовує бонуси з рахунку, то вони будуть вважатися протермінованими і будуть списані з рахунку Учасника Програми через 1 рік з дати останнього використання бонусів.
8.6. Мінімальна вартість кожного товару, яку потрібно сплатити готівкою, – 0,01 грн (включаючи ПДВ).
8.7. При оплаті вагового та фасованого цукру готівкою сплачується мінімальна вартість, встановлена державою на такий товар.
8.8. Не можна використовувати Бонуси при розрахунку за яйця поштучно, тютюнові та алкогольні вироби.
8.9. Використання бонусів у Торговій точці можливе лише за допомогою Бонусної картки. За допомогою карток-брелоків можна лише накопичувати бонуси.

9. Втрата Бонусної картки

9.1. При втраті Бонусної картки Учасник Програми може її заблокувати і замінити на нову. Основна картка блокується, картки-брелоки – ні.
9.2. Для блокування Бонусної картки Учасник Програми залишає заявку на блокування за телефоном Гарячої лінії або на сайті Програми. На номер мобільного телефону, який прив’язаний до Бонусної картки (був зазначений в Анкеті), прийде SMS із перевірочним кодом, який потрібно ввести в своєму профілі учасника (персональній сторінці) на сайті Програми або назвати оператору Гарячої лінії. Після цього втрачену Бонусну картку буде заблоковано.
9.3. Учасник Програми на умовах, встановлених у цих Правилах, може отримати новий пакет, що містить одну Бонусну картку (Основну картку) та картки-брелоки. Зателефонувавши на Гарячу лінію або в профілі учасника на сайті Програми Учасник Програми робить прив’язку нової Бонусної картки до свого профілю (персональної сторінки).
9.4. Бонуси із заблокованої Картки перераховуються на нову Бонусну картку Учасника Програми. На заблоковану Картку можна накопичувати бонуси, але розраховуватися не можна. Заблокована Картка стає аналогом картки-брелока.
9.5. Розблокувати заблоковану Картку не можна.

10. Обмін Картки у м. Вінниця

10.1. У деяких Торгових точках існує поточна програма з бонусними картками. Ця програма замінюється на Програму, передбачену цими Правилами.
10.2. Наявні в Учасника Програми картки підлягають обміну (в порядку, передбаченому п. 3.1.3 цих Правил) на Бонусні картки.
10.3. Бонуси, які Учасник Програми накопичив на старій бонусній картці, будуть одноразово перенесені на рахунок Учасника Програми у співвідношенні 1:1.

11. Інші умови

11.1. У випадку виникнення ситуацій, що допускають неоднозначне тлумачення цих Правил, та/або питань, не врегульованих цими Правилами, остаточне рішення приймається Організатором відповідно до вимог чинного законодавства України. При цьому рішення Організатора є остаточним і оскарженню не підлягає.
11.2. Беручи участь у Програмі, Учасник Програми тим самим підтверджує факт ознайомлення з даними Правилами і свою повну та безумовну згоду з ними.
11.3. Претензії Учасників Програми, що пов’язані з бонусно-акційною частиною Програми, в тому числі з питань нарахування бонусів, розрахунку ними, з питань премій та знижок розглядаються та вирішуються Організатором.
11.4. Претензії Учасників Програми, що пов’язані з використанням картки «ЕКО Максимум» як платіжного засобу, в тому числі з питань проведення розрахунків за допомогою цієї картки розглядаються та вирішуються Банком.
11.5. В Учасника Програми може бути тільки одна Основна картка.
11.6. Для збільшення кількості карток-брелоків до Основної картки необхідно придбати нову Бонусну картку з брелоками та залишити заявку на приєднання нових брелоків на сайті Програми або зателефонувати на Гарячу лінію. Після їх реєстрації нова Бонусна картка стане вашою основною, а всі брелоки будуть закріплені за нею. Стара Бонусна картка стає аналогом брелока.

Накопичуйте, розраховуйтесь, користуйтеся спеціальними пропозиціями за допомогою карток та брелоків.